E-shop spoločnosti K-system
Neviete si rady? Potrebujete poradiť? Volajte +045 694 0340
Rozšírenie technickej podpory

Rozšírenie technickej podpory

5.5.2020

S rozvojom automatizácie v tzv. "inteligetných domácnostiach" je nevyhnutné zabezpečiť riešenie rozšírenej technickej podpory. 
 

S pribúdajúcimi možnosťami inteligentných domácností sa zvyšujú nároky na technickú podporu súvisiacu s ovládaním a nastavením riadiacich prvkov. Inteligentné ovládacie systémy totiž uživateľovi umožňujú zasiahnuť do pôvodných nastavení dodávaných žalúzií. Keďže na trhu existuje množstvo inteligentných riadiacich systémov a ovládačov je potrebné, aby uživateľ bol pripravený na to, že v prípade výpadku funkcie žalúzií si bude musieť najskôr zabezpečiť diagnostiku problému. 

Keďže spoločnosť K-system dodáva s tieniacou technikou ovládacie prvky a systémy dvoch popredných svetových výrobkov motorov a ovládačov - elero a Somfy, pristúpili sme po dohode s výrobcami k aktívnemu riešeniu problému uživateľov formou zabezpečenia technickej pomoci priamo pod značkou elero a Somfy. V súčasnosti majú obe spoločnosti prehľadne zostavené návody na používanie a údržbu ovládačov a ovládacích systémov. Okrem iného však zabezpečujú aj telefonickú a e-mailovú podporu, ktorá slúži na rýchlu pomoc pre obnovenie pôvodných nastavení alebo zistenia príčiny vypísania chybovej hlášky v ovládači alebo riadiacej jednotke.

V prípade, že sa žalúzie prestali pohybovať a sú pripojené do inteligentného riadiaceho systému alebo napojené na inteligentné ovládacie jednotky, je potrebné kontaktovať dodávateľa systému a inštalácie. Vzhľadom na to, že žalúzia ako mechanizmus funguje na základe pokynov z vysielačov, je potrebné vylúčiť najskôr chyby na inštalácii a riadiacich jednotkách. Taktiež skontrolujte batérie vo svojich ovládačoch.  Nedodržaním návodu na obsluhu ovládača dochádza k zmene pôvodných nastavení. Na tento typ závady sa nevzťahuje záruka. 

V prípade, že ide o SOMFY zariadenia, kontaktujte linku technickej podpory pre koncových zákazníkov +421 948 686 958, kde sa v prvej fáze problém môžete pokúsiť vyriešiť na diaľku s technickým pracovníkom. Číslo je aktívne počas pracovných dní od pondelka do štvrtka v čase od 8:00 do 12:00  a od 12:30 do 17:00 a v piatok od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 15:00 hod. Ďalším miestom pomoci sú stránky www.somfynavody.cz, kde sú uložené všetky návody a videoprezentácie.

V prípade, že ide o ELERO zariadenia, kontaktuje technickú podporu e-mailom podpora@profimotor.cz. Všetky návody sú priložené konkrétne u každého produktu na stránke www.profimotor.cz.

Náhradné ovládače ELERO a SOMFY môžete zakúpiť v internetovom obchode www.kzaluzie.sk. Tu taktiež nájdete všetky potrebné návody k motorom a ovládačom.

Kontakt FAQ