Dobrý deň,
objednal som si u Vás cez e shop sieť na dvere proti hmyzu č. objednávky 2511770. Dvere boli dodané, ale pri montáži som zistil, že som nejakým nedopatrením nepripočítal k svetlému otvoru dverného otvoru 2x 25 mm. Takže dvere sú malé a pre mňa nepoužiteľné.
Musím teda teraz objednať ešte raz správny rozmer dverí. Mám takú prosbu na Vás, či by ste nemohli zohľadniť moju chybu a poskytnúť mi pri novej objednávke nejakú zľavu.
Ďakujem za pochopenie.
Puškáš
zákazník, 9. 12. 2025
Dobrý den, mám v bytě venkovní rolety s 6 kanálovým dálkovým ovladačem AC123-06D (připojeno 5 motorů) a chtěl bych přikoupit druhý ovladač. V nabídce máte 6 KANÁLOVÝ OVLÁDAČ AC123-06 (bez označení “D”). Bude možné tento ovladač spárovat s ovladačem, který mám a budou fungovat oba dva?
Děkuji za pomoc
zákazník, 5. 12. 2025
Máme na balkoně vertikální žaluzie. Lamely jsou sluncem už křehké a někde se začínají trhat. Portřebovali bychom jen vyměnit tu lamelovou čás , která by se nasadila (nasunula) do stávající kolejnice.
Na základě zadaných rozměrů výšky a celkové šířky?
Děkuji Josef Platil
zákazník, 30. 11. 2025
Dobrý deň, prosím o adresu Vášho partnera v Michalovciach , môžem tam uvidieť aké máte vonkajšie žaluzie?
S pozdravom, Heško
zákazník, 20. 11. 2025
Dobrý deň, prosím o adresu Vášho partnera v Michalovciach , môžem tam uvidieť aké máte vonkajšie žaluzie?
S pozdravom, Heško
zákazník, 20. 11. 2025
Dobrý deň, prosím o adresu Vášho partnera v Michalovciach , môžem tam uvidieť aké máte vonkajšie žaluzie?
S pozdravom, Heško
zákazník, 20. 11. 2025
Dobrý deň, prosím o adresu Vášho partnera v Michalovciach , môžem tam uvidieť aké máte vonkajšie žaluzie?
S pozdravom, Heško
zákazník, 20. 11. 2025
Dobry den prajem, mám 9 ks vonkajsích zaluzii Z 90 a pohony somfy j 406 rts a k tomu 2 ks vysielace somfy telis 4 modulis pure rts a jeden vysielac somfy telis 1 pure rts a dva ks elois senzor rts - automatika vietor. V lete som odchádzal na dovolenku a fukal vietor, a kedže mali byt slnecné a horuce dni, tak a vietor mi dvíhal zaluzie, tak som ich splustil dole a vypol prud isticom, ku všetkým. Po návrate dokmov a zapnutí prudu, som zistil, ze ani jedna zaluzia nereaguje. Baterky v ovládaci som menil cca pred mesiacom na odchod na dovolenku. Neviem, co je s motormi, nereaguju na povely dialkového ovládaca, ani na reset napajánia 2 - 10 -2. Skusal som to aj s resetovým tlacidlom na motore. Ani to nepomohlo. Priznám sa, ze som to skusal len na jednom motore, na terase, kde mám prístup z rebríka.
Prosím Vás, co mám robit, ako mozem prebudit motor na programovanie, alebo co mám robit? Na internete som nasiel video, kde jeden tusím talian plovedal, ze motory znesu len jeden restart, je to pravda? pred piatimi rokmi som na nich uz restart jeden spravil, a fungovali v poriadku po nastavení. Dakujem vopred za odbornu radu, a prajem vsetko dobré,
Michal Bartko, Staré grunty 3195/232, 841 04 Bratislava, mobil +421 948071150, bartkoblava@gmail.com
zákazník, 6. 11. 2025
Dobry den teraz sme spolu telefonovali k vôli guľatinu oknu môžete mi poslať tu emailovú adresu. Neviem ju nikde nájsť ďakujem
zákazník, 9. 10. 2025
Nenašiel som ,vonkajšie žaluzie Z-90, navod na zameranie a montáž
zákazník, 4. 9. 2025
Dobrý deň,
prosím obráťte sa na náš e-mailový kontakt poradimevam@ksystem.eu
poradňa KŽaluzie, 4. 9. 2025
Dobrý deň, v e-shope som si objednal šnúru ( 12m )na vyťahovanie, alebo sťahovanie horizontálnych žalúzií ( stará - 27 ročná sa mi roztrhla+ rezerva na ďalšie okná ). Na paketa som si vyhľadal miesto dodania - Nale Tabak,Šancová 112,Bratislava - toto miesto patrí medzi výdajní miesta, kde sa vydáva na dobierku - platba v hotovosti, alebo kartou. Ale na ukončenie objednávky ma systém tlačí - najprv zaplať a až potom je objednávka vami akceptovaná. Akoto, že sa nedá platiť v hotovosti ? Takisto mi povedali v shovrume v Bratislave-Petržalke, že tam sa neplatí, že akceptujete online platbu a v shovrume si môžem tovar len vyzdvihnúť. Akoto, že nemôžem platiť v hotovosti - dobierka - prevzatie tovaru a zaplatím??
zákazník, 18. 8. 2025
Dobrý deň,
v našom e-shope je možná len platba dopredu kartou via GoPay alebo bankovým prevodom.
Ďakujeme za pochopenie.
zákazník, 19. 8. 2025
Dobry den prajem, planujem montovat na 2 okna vonkajsie zaluzie.
Ake kable je potrebne tahat ?
Pri ovladani na vypinac. Je mozne namontovat potom inteligentny wifi ovladac ?
Pri ovladani na dialkove ?
Pri ovladani na WIFI.
Dakujem
zákazník, 15. 8. 2025
Dobrý deň,
prosím obráťte sa na náš e-mailový kontakt poradimevam@ksystem.eu
zákazník, 19. 8. 2025